Tuesday, February 25, 2014

Talvised Meistrivõistlused

Eesti Talvised Kergejõustiku Meistrivõistlused läksid Tartus vägagi hästi. 
Laupäeval oli kavas 1500m ja pühapäeval 800m. Läksime koos Sparta tiimiga (Romet, Kaisa, Janar ja treener Urmas) seekord ning tulemused olid kõigil väga head.
Mina jätkasin isiklike rekordite murdmist. Sel aastal on 5 võistlusel isiklik tulnud- ei saa öelda, et arenemist pole. 
Niisiis 1500 meetrit oli esimene jõuproov. Olin teises jooksus, mis ka aegade poolest oli tunduvalt kiirem esimesest jooksust. Eesmärk oli kannatada ning küünte ja hammastega kannul püsida tagumise otsa meestel. 
Mõeldud, tehtud! Algtempo oli tugev, aga õnneks mitte liiga kiire. Suutsin isegi paar võistlejat enda jooksust selja taha jätta. Finišisse jõudsin 7-ndana ja ajaks 4.07,61 (PB). 3 seki kärpimist 2.veebruari ajast. Küsimus- kas oli varu? Mõni sekund ehk, kuid olen väga rahul sellegipoolest. Suvel tuleb 4 minuti piir alistada. 

Järgmisel päeval korralik kehakinnitus hommikul ja Šotsi olümpia  meest 50km vabatehnika sõit tuli ära vaadata. Sportlane motiveerib ikka end spordi vaatamisega! :)
Kell 14.00 start 800m 1.jooksus. Kuna Urmas lubas grillšašlõki välja teha mulle, kui alla 2 minuti jooksen, (kuu aega varem jooksin 2.04-ga 800m) siis oli siht silme ees. :D
Siin ka jooks- olen teisel rajal.

Aga napilt jäi puudu. Mis teha kui jänest ei olnud? Ajaks 2.00,87. Tegelikult olen väga õnnelik selle tulemuse üle. See tähendab, et väljas peaks 2-3 seki alla tulema. Keskmaa on mulle kenasti meeldima hakanud, eriti siis kui näed, et tulemused paranevad kogu aeg. Eks mingi aeg tuleb piirang ette, kuid praegu on lausa lust jooksta lühikesi maid. Oleme ju õigupoolest vähe teinud keskmaa tarbeks kiireid lõikke ja jõutrenni. Praegused ajad on eelkõige mahu ja tööprotsessi pealt tulnud. See lisab indu edaspidiseks. 
Eesti Meistrivõistlused olid meeldivad ja meeldejäävad + head kaaslased & huumor!

Ees on ootamas Portugali treeninglaager. Juba sel reedel sõidamegi treeningrühmaga Monte Gordosse. 





No comments:

Post a Comment