Sunday, June 21, 2015

Granada

Viimane postitus siit Granadast!

Kogemus on olnud hindamatu ja olen arenenud nii akadeemiliselt, sportlasena kui ka inimesena. Lisaks suutsin sisuliselt 10 kuuga hispaania keele väga heale tasemele viia.

Et mitte pikka juttu puhuda, siis tuli täna parem idee õhtul.

1 tund rattaga Granadas - pildid siis jooksvalt ja nendest asjadest, kohtadest, mille poolest Granada mulle meelde jääb.

Siesta on Hispaanias au sees















Flamenko - Hispaania traditsiooniline tants jäi ka pildile.

Lilled ja rohelus.

Mäed on ümberringi.

Kaunid päikeseloojangud.

Minu kodujõgi. Park on täpselt kõrval.

Ja viimaks vasakul, neljas korrus ja koht kus ma olen ligi 10 kuud oma elust resideerunud.

Lõpetuseks, Granada sai valitud oma erasmuse üliõpilaslinnaks pelgalt ühe foto järgi - nägin, et teaduskonna hoonete taga paistsid suured mäed. 100% õige otsus oli tulla ja aeg on olnud imeline.

Leidke ka teie oma põhjus ja tehke oma unistused teoks!

No comments:

Post a Comment