Sunday, May 30, 2010

29.mai, laupäev

Võistluspäev. Hommikul 05.30 hakkasime siis mandri poole kimama. Umbes 11-st  jõudsime Tartusse.
Niisiis Eesti noorte teatejooksude MV.  Saime 3 tundi oodata enne kui 1500m algas. Soojenduse ajal oli hea tunne; jalgades oli minekut küll. Olin avavahetus... võistlust läksin algusest peale juhtima, mitte kedagi ei tulnud ka kaasa ja tundsin, et jaksan väga hästi. Esimene ring- 65 sekundit. Ilmselgelt liiga kiire algus ja viimasel kolmesajal meetril tekkis enneolematu jõu kadumine, järjest hakkasid vastased mööduma ning kuigi mu vaim ei murdunud ja alla ei andnud, siis paratamatult keha lihtsalt polnud võimeline enamaks sel päeval. Võitlesin nii palju kui suutsin lõpuni ja minu taha jäi ainult kaks jooksjat. Kuigi aeg 4. 35 (nädal varem jooksin isikliku  4. 28 varuga) pole ju kõige hullem, siis see oli minu kõige raskem jooks vast üldse. Üldkokkuvõttes jäime täitsa viimaseks.
Siiski õpetas see jooks mind rohkem kui enda isikliku rekordi jooksud.

Tähtis pole see, et ma kaotasin, vaid see, kuidas ma kaotasin.
Püüdsin ikkagi endast parima anda :)

No comments:

Post a Comment